למה קניית רכב חדש היא השקעה לא בהכרח נכונה

תוכן עניינים

הנה למה כדאי לכם דווקא לקנות מכוניות משומשות (או שאולי בעצם חדשות?)

קניית רכב חדש היא החלטה יקרה. לעתים קרובות אנשים רוצים לקנות מכוניות משומשות כדי לחסוך כסף ועדיין לקבל את אותה איכות מכונית.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לקנות רכב משומש במקום חדש. אחת הסיבות החשובות ביותר היא שלא תצטרכו לשלם עבור כל עלויות הפחת שייגרמו לרכב החדש שלכם אחרי זמן קצר. גם עלות רכישת רכב משומש תהיה נמוכה יותר מקניית רכב חדש, מה שאומר שיישאר לכם יותר כסף להוצאות אחרות.

האם כדאי לקנות רכב חדש? הנה היתרונות והחסרונות

כשמדובר בקניית רכב חדש, ההחלטה לא תמיד קלה. יש כל כך הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון ויש גם הרבה גורמים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלכם. לדוגמה, אם יש לכם משפחה, אז אולי תרצה לקנות רכב שטח או מיניוואן כי הם יכולים לשאת יותר נוסעים ומטען.

מצד שני, אם אתם גרים באזור עירוני ויש לכם מקומות חניה מוגבלים, אז רכב קומפקטי יהיה עדיף עבורכם. שיקול נוסף הוא התקציב שלכם – ייתכן שחלק מהאנשים יוכלו להרשות לעצמם רכב יוקרה בעוד שאחרים לא יוכלו לעשות זאת. וגם לקחת בחשבון איזה סוג של צריכת דלק או טווח של הרכב אתה צריך.

קניית רכב חדש בישראל – מה החיסכון יכול להיות

ישראל היא המדינה עם הכי הרבה מכוניות לנפש בעולם. עם אוכלוסייה של 8 מיליון איש, יש בישראל 2.6 מיליון מכוניות.

המחיר הממוצע של מכונית חדשה בישראל נע סביב 100,000 שקל, שהם בערך כפול מהעלות של מכונית חדשה בארה"ב. עם זאת, בישראל קיימים פתרונות מימון רכב שמקלים מאוד על קניית רכב חדש, וגם אופציות של טרייד אין בסוף תקופת התשלומים בשביל להקל על העניין של הפחתת ערך הרכב אחרי 3 שנים.

מסקנה: האם כדאי לקנות רכב חדש?

המסקנה היא שכדאי לרכוש רכב חדש בגלל היתרונות הרבים הנלווים אליו. לדוגמה, מכוניות חדשות נוטות פחות להתקלקל והן מציעות יעילות דלק טובה יותר. עם זאת, מכוניות חדשות מאבדות מהערך שלהן במהירות, כך שאם אתם קונים על מנת למכור בהמשך, רכב חדש זה לא בהכרח האופציה הטובה ביותר.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
בחירת פנס לפעילות מבצעית

בעת בחירת פנס לשימושים מבצעיים, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון על מנת לבחור את הדגם המתאים ביותר.

כתבות נוספות שאולי תאהבו
בחירת פנס לפעילות מבצעית

בעת בחירת פנס לשימושים מבצעיים, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון על מנת לבחור את הדגם המתאים ביותר.